FB challenge: week #01

9. července 2017 v 22:45 | © Andie | [2017]™ |  admin's diary
V menu jste mohli zaregistrovat informaci ve smyslu "nový projekt", který se tedy hlavně týká mě, ale ráda bych ho zařadila na tenhle blog, protože moc dobře víte, že s vámi sděluji informace. Třeba tenhle program někoho namotivuje, někdo mi bude rozumět a někoho to bude bavit třeba jenom číst. Budu se snažit to vše vždy pojmout s humorem, aby to nebyla nuda. Tyto články by měli vycházet týdně, uvidíme jaké dny, ráda bych neděle, ale uvidíme jak to bude vše časově.:)

FB challenge, není to žádný Facebook, ale Fitness Blender, Daniel a Kelli, kteří dělají fitness programy a pro mě jsou největší inspirací, hlavně Kelli, protože jsme měli společné problémy. Jejich videa mám ráda, cvičím je už poměrně dlouho, nejsou to takový ty trenéři, co se smějou, v jednoom záběru jsou suchý v druhým mokrý, jak kdyby skočili do bazénu, nemáte tam vloženou otravnou muziku, takže si k tomu můžete pustit co chcete. Máte tam vždy ukázáno co budete cvičit dál, ukazuje vám, kolik jste cca spálili, jak dlouho ještě musíte cvičit a vůbec na vás nepokřikujou jak zběsilí. Sami se kolikrát spletou a to já mám na tom prostě ráda, protože ukazují, že to je fakt náročné, ale stojí to za to.:)

V těchto článcích bych vždy ráda psala, jaké mám z celého týdne pocity, zda vidím změny a znáte to.:) Samozřejmě jsem si udělala začáteční "before" fotku, kterou bych za nějakou dobu ráda porovnala. FB má své volné videa na youtube, ale já nikdy nevěděla jak to kombinovat a nejsem ten typ člověka, který rád chodí do posilovny, protože se stydí. Proto jsem za dobré vysvědčení odměnila sama sebe a zakoupila jsem si dva 4 týdenní programy - na břicho a zadek (nohy). Na stránkách FB jsi to vše hodíte do kalendáře a vy tam máte vyznačeno, kdy máte cvičit, co máte cvičit a k tomu nějaké povídaní. Máte tam i alternativy toho typu, že když cvičíte nohy a pořád vás bolí, tak tam máte lehčí verzi.
Tím, že mám dva programy, které jsou většinou kolem 30-40 min, tak některé dny mám pochopitelně cvičit oba programy, jinak se mi to střídá. Nebudu lhát, je to zátěž, ale to, že si v tom kalendáři můžete odškrnout, že máte odcvičeno je pocit k nezaplacení.
Samozřejmě musíte upravit trochu stravu, oni tomu říkají "clean eating" tím, že prostě budete jíst hodně ovoce a zeleniny (což mě problém nedělá) a jde o to, aby jste nejedli takové ty balené předpřipravované suroviny. Já vždy měla problém omezit sladké, takže na tom stále pracuji.:D
První den jsem cvičila břicho a druhý den jsme šla na celý den do práce, přísahám, že když jsem krájela melouna nebo kdykoliv dala na mixér víko, tak jsem cejtila břicho. Ještě když se k tomu následující den přidali nohy, tak pro mě bylo obtížné se v noci přetočit i na druhou stranu.
V sobotu mám volné dny, kdy mám odpočívat, ti co mě mají na snapu, tak vědí, že jsme jeli s rodinou stanovat, takže jsme šli do restaurace a celkově jsem to v sobotu a v neděli (dnes) porušovala, také někteří vědí, že jsem celou noc nespala, protože celou noc, přísahám! Řvalo nějaký dítě a nedalo se spát, vůbec, takže jsem unavená, opět jsme byli v restauraci a pochybuji, že dneska zvládnu cvičit nohy. Takže přemýlím, že si zítra zacvičím nohy i břicho, protože v tomhle stavu nezvádnu cvičit HIIT.
HIIT je podle mého opravdu obtížné kardio, když jsem ho tento týden cvičila poprvé, tak se mi zamotala neskutečně hlava a bylo mi na zvracení, že jsem si musela lehnout na zem a dát nohy na zeď. Celkově jsem si všimla, že takovéhle počasí, kdy je dusno, mi nedělá doře. Možná problémy s tlakem? Zničeho nic se mi začně motat hlava (a to já opravdu na nic takového netrpím) a je mi zvlátně nevolno. Nevím, čím to je. Každopádně je fakt masakr v tomhle počasí cvičit, nejsem zvyklá, že ze mě vůbec něco teče. :D :D
Já osobně nesnáším burpees, prostě nee, ale co jem cvičila za ten týden, tak fitness blender je má sakra rádo, to je takový ten cvik, co já udělám tři a Kelli mezitím snad 15.
Příští sobota ude také taková kazící, jelikož má taťka narozniny a znáte to, chlebíčky, brambůrky, dort (který musím opět upéct) a alkohol. Ale ráda bych se každý druhý týden přeměřovala a samozřejmě bych se se změnami s vámi svěřila. Po celém měsíci, kdy bych měla mít programy odcvičené opět vyfotím foto, opět porovnám s vámi. Další měsíc bych to chtěla cvičit také, jelikož k tomu máte přiložené "extra challenge" tak uvidíme jak to půjde!
Děkuji za přečtení článku, s tímhle tématem se ozvu opět za týden!:)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 .foxx .foxx | E-mail | Web | 10. července 2017 v 8:39 | Reagovat

vypadá to zajímavě a budu držet palečky, aby se vše vyvedlo a chlebíčky zůstaly v bezpečí na talíři :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama