Zážitky z Anglie

23. srpna 2014 v 16:16 | Andie |  admin's diary
Takže, konečně přináším slíbený článek... čekala jsem na fotky od sestřenky, která mi ale fotek poslala jenom polovinu, takže kašlu na čekání, je to rozdělené podle dnů a k tomu přiložené fotky, prosím, nelekněte se mne. :D Po rozkliknutí, všechny fotky budou větší.

1. DEN - PONDĚLÍ
Když jsme jeli na letiště (od nás 2,5 hodiny jízdy) dělala mi společnost úžasná Lana Del Rey a její celé album. Odlétali jsme ve 20:50, ale na letišti jsme byli už v 19:00, měla jsem takovou "nehodu" že jsem u přepášky s pasem a letenkou stála asi 3 minuty, protože mě nemohli poznat. (-_-) V pase mám totiž fotku, kde jsem úplně jiná, totálně. Nakonec jsem prošla a šli jsme si sednout do letadla, letěla jsem poprvé, ale bylo to krutý! :D Celý let jsem si četla Hvězdy nám nepřály, když jsme přiletěli, jeli jsme k bratránkovi domů, kde nám jeho přítelkyně Viola udělala rybí prsty a brambory, oni tam mají i chutnější rybí prsty než u nás! Byla jsem unavená, tak jsem šla kolem půlnoci spát.
01. FOTKA - Čekání, než náš pustí do letadla. 02. FOTKA - Čekání na letadlo. 03. FOTKA - Letadlo.

2. DEN - ÚTERÝ
Druhý den jsme v podstatě byli jenom v okolním městě, kde bratránek bydlí, aby nám ukázal, kde je krám, kdyby jsme něco potřebovali apod.

3. DEN - STŘEDA
Další den jsme vyrazili do Trafford Centra, neměla jsem nejmenší tušení, co to je, ani jsem se na to neptala, ale když jsme tam dojeli autobusem, myslela jsem, že to je nějaké muzeum nebo tak něco, protože to tak doopravdy vypadá. Vejdeme dovnitř a ono to je obří nákupní centrum! Totálně mě to překvapilo! Vyhlídla jsem si boty, ale nekoupila jsem si je, až po pár dnech. Poté jsme šli v obchoďáku do "uličky" kde máte restaurace, když jdete, jsou tam samá čínská jídla, ale když tam dojdete, prostě wau! Jsou tam udělané stoly k jídlu a kolem toho další občerstvení, ale bylo to v tématu titaniku! Před těma stolama byla část titaniku a tam obří orazovka, kde pouštěli videoklipy, ale ten strop!:O Byli tam namalované mraky, bylo to tatálně nádherné! /Doporučuji se na to kouknout na Google, pochopíte tu krásu./
Poté jsme šli na autobus, protože bylo nějak kolem 20:00, čekáme na autobus a před centrem byla konečná a od tamtud jel autobus další trasu, jak všichni vystupovali, někdo tam "spal", tak tam řidič šel, ale nedokázal ho vzbudit, pak šel za nějakým chlápkem, který zavolal nějakou ženskou a ta další, mysleli jsme si, že tam je nějaká ožrala ženská, pak že starej chlap. Volali sanitku, protože si mysleli, že se opil do bezvědomí, když tam dojeli a šli k němu s dějem odvést ho, on z ničeho nic vstal a normálně si odešel. My venku mrzli přes hodinu a on to všechno hrál!
01. FOTKA - V centru na schodech. 02. FOTKA - Titanik. 03. FOTKA - Strop.

4. DEN - ČTVRTEK
Z tohoto dne nemám fotky, navíc by se nemělo ani co fotit. Byli jsme na trhách, kde měli spíš oblečení pro kluky a tenhle den byl asi nejhorší, bolelo mě břicho a sestřenka se do mě pořád obouvala, že to je z toho že nejím apod.

5. DEN - PÁTEK
Pátý den jsme byli jenom u Violy mamky a taťky, kteří bydlí kousek od nich, s nimi jsme šli do restaurace, kde jsme seděli venku na zahradě a jenom si povídali a pili pití.

6. DEN - SOBOTA
V sobotu přijela moje teta se strejdou a mojí sestřenicí, teta z ničeho nic začala povídat o tom, že jsem jí v rodině převzala práci, vůbec jsem nechápala o čem mluvi, pak řekla, že mluví o dortech. (:D) V září se má přestěhovat do Čech, tak prý si dáme battle, kdo upeče větší-lepší-hezčí-zajímavější-chutnější dort. Byli jsme vzhůru do 3. do rána, protože oni pili alkohol a já džus (ne, že bych si stěžovala:D) a jedla bombony:D Takže jsme si povídali.

7. DEN - NEDĚLE
V neděli jsme vstávali kolem 14:00, byla jsem domluvená, že půjdeme znova do Trafford centra pro ty boty, tak zase se objevili neshody, proč jsem si je nekoupila hned apod. Takže jsem byla docelá naštvaná, ale nakonec jsme tam jeli.

8. DEN - PONDĚLÍ
Den, kdy jsme letěli domů, ale až večer, takže jsme měli čas. Jeli jsme na Piccadilly, zase jsem neměla nejmenší tušení, co to je, tam jsme šli do Primarku - taky jsem nevěděla, co to je. Ale jsem ráda, že jsem tam šla, protože jsem si tam koupila úžasný věci. /Primark je něco jako New York, ale mnohokrát větší/, koupila jsem si převážně trička a kámoškám dárek. Poté jsme jeli domů a poté na letiště, kde jsme letěli domů. Na letišti jsem měla takový hlad, že jsem musela jít do Mekáče prostě pro jídlo, protože to se nedalo.
Pak jsme odvezli sestřenku k mojí tetě - o které se prostě zde musím zmínit, protože to je naše hrdinka ♥ - kde jsme taky asi hodinu a půl byli. Teta měla výrůstky na obratlích a to jí tlačilo na míchu, takže ještě nějakou dobu a skončila by na vozíku, protože by ochrnula. Sehnala si vyhlášenýho doktora, který má operace i v zahraničí a kvůli ní přijel, operace dopadla velmi dobře, ten machr zvládl i další obratle! Myslela jsem, že jí operoval normálně na zádech, ale on jí operoval přes krk, takže teď chudák teta nemůže ani otočit krkem, ale je to naše hrdinka. ♥
Poté jsme jeli domů a konečně jsem lehla do postele. ♥ :D
01. FOTKA - Cesta na autobus. 02.FOTKA - Ruské kolo. 03. FOTKA - Dárek pro mojí kamarádku k narozeninám. 04. FOTKA - Tílko, které jsem si koupila. 05. FOTKA - Dárek pro další kamarádku. 06. FOTKA - Tričko TFIOS, hned jsem si ho musela koupit. :3 07. FOTKA - Set naušnic. 08. FOTKA - /Boty jsou ve skutečnosti černé/ Boty které jsem si koupila v Trafford Centru.

Děkuji moc všem, co to přečetli až do konce. ♥

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Daily-TheoJames || SK&CZ || píše ... Andy Daily-TheoJames || SK&CZ || píše ... Andy | Web | 23. srpna 2014 v 16:58 | Reagovat

TO OKAY OKAT JE OKAY!!!! <3 okay? Dakujem že si konečne pridala fotky a wau su nádherné  dufam že aj tie ostatné pridáš a affs už nie sme:(  http://daily-theojames.blog.cz/1408/kontrola-affs-ako-dopadla
Robím si srandu  samozrejme že sme!:D <3

2 anselelgort anselelgort | Web | 23. srpna 2014 v 17:11 | Reagovat

to tričko okay bych hned brala :)

3 Sima Sima | E-mail | Web | 23. srpna 2014 v 17:54 | Reagovat

bože ako ti závidím :D ale ˇ%dakujem aj za takéto sprostredkovanie :D

4 arden-cho arden-cho | Web | 23. srpna 2014 v 18:41 | Reagovat

taky bych chtěla do Anglie :D jinak jsem ráda,že sis to tam užila :)

5 Perla Perla | Web | 23. srpna 2014 v 20:20 | Reagovat

Páni, očividne si si to tam poriadne užila. :)
Aj ja by som chcela ísť do Anglicka, bohužiaľ sa mi to asi tak skoro nesplní no... ale tak možno raz. :)
Tie veci, čo si kúpila sú super, najmä to tielko sa mi páči. A ešte aj tie náušnice... milujem náušnice. :D

Je skvelé, že si nám to tak všetko popísala. :) Som naozaj rada za tento článok.

6 Tina | prettylittleliars-only Tina | prettylittleliars-only | Web | 23. srpna 2014 v 20:34 | Reagovat

Jsi hrozně krásná!:O Doteď jsem taky nevěděla co je to Trafford Centrum, ale jak vidím, tak to bylo určitě super, hlavně ty restaurace s tím božím stropem! ♥ Primark je skvělý obchod, jen jsem tam ještě nebyla :D Slyším na něj jen samou chválu, je tam prý hodně věcí za nízkou cenu :) Teta je fakt statečná, ať se co nejdřív uzdraví (spíš, ať může co nejdřív otočit krkem)! Bože, nemůžu ti ukradnout ty trička? O:) ♥
To jsem se zase nějak rozepsala, neboj, už končím :D Snad sis to pořádně užila! :)

7 hannah-montana-twilight.cz hannah-montana-twilight.cz | Web | 23. srpna 2014 v 22:30 | Reagovat

krásné módní úlovky !

8 Peťúš Peťúš | Web | 24. srpna 2014 v 13:31 | Reagovat

to tričko Okay? Okay <3

9 Pay Pay | Web | 24. srpna 2014 v 20:40 | Reagovat

tak já jsem byla informována díky tvému instagramu :D takže většinu fotek jsem viděla :) a nikdo se tě lekat nemusí, protože jsi krásná! a ty neshody, to máme v rodině pořád :D ale i tak sis to užila a to je dobře ;) a ty věci,co sis přivezla :) nááááádhera :)

10 Eve. Eve. | Web | 29. srpna 2014 v 21:01 | Reagovat

Wau, jde vidět, že ses měla skvěle a opravdu jsi nafotila krásné fotky! Nakoupila sis úžasné oblečení, hned bych ti všechno vzala. :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.